نوشته شده توسط : maryam

هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگران تور دبی خرداد 95به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و … هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.تور دبی بهار 95

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی اردیبهشت 95


هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود.تور دبی بهار 95 در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگران تور دبی خرداد 95 می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه .تور دبی بهار 95


هتل مارکو پلو دبی

هتل 4 ستاره مارکو پلو دبی در خیابان الموتینا در منطقه دیره واقع شده استاین هتل در چند قدمی مترو قرار دارد وگردشگران تور دبی اردیبهشت 95می توانند به راحتی با مترو در شهر رفت و آمد کنند. فاصله هتل تا ترمینال 1 فذودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر است، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل 126 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، وای فای رایگان، حمام و … هستند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و … در آن سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی اردیبهشت 95


هتل فوانیکس دبی

هتل 3 ستاره فوانیکس دبی (Phoenix) در میدان نصر دبی واقع شده و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، کمد، دوش، سشوار، حمام و … هستند. این هتل یک رستوران دارد که انواع غذاها در آن سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز خرید الغریر و بازار ادویه 20 دقیقه رانندگی است. تور دبی اردیبهشت 95خدمات لاندری و اتوکشی نیز توسط هتل ارائه می شود و کرایه اتومبیل نیز موجود می باشد. این هتل 20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد. مسافران تور دبی خرداد 95می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون :تراس، اسپا، ماساز، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و … میباشد.

 


تور لحظه آخری دبی

قیمت تور دبی

نرخ ویژه تور دبی

ارزان ترین تور دبی

آفر تور دبی

چارتر تور دبی

تورهای دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید تور لحظه آخری دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید تور دبی بهار 95 کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 


مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و… می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی بهار 95به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .


دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهرتور دبی بهار 95، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به تور دبی تعطیلات بهار 95 مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.


بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه تور دبی خرداد 95 واقع گردیده است .

 

نرخ تور دبی برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 95

تور دبی از اصفهان 3 شب و 4 روز هتل سیتی استار دبی ورودی 2 اردیبهشت بهار 95

آفر تور دبی از تهران پنج شب و 6 روز با پرواز قشم ایر اقامت در هتل گلوریا دبی ورودی 3

تور دبی 6 شب و 7 روز با پرواز آسمان در هتل مسکو دبی ورودی 4 اردیبهشت بهار 95

قیمت تور دبی برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین مراکز خرید در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

گالری هنری توتال دبی

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود تور دبی خرداد 95 و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است.گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از این گالری دیدن فرمایند.


خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. تور دبی خرداد 95این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و … را دارد . گردشگرانتور دبی بهار 95 در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

 


برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.تور دبی خرداد 95این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافران تور دبی بهار 95 این برج را با نام برج ساعت می شناسند.

 


پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جميراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.تور لحظه آخری دبیسرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا البته بعد از آمريکای شمالی است که از ارتفاع 33 متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبیرا از طرف انجمن گرفته است مسافرانتور دبی بهار 95 می توانند از تفریح در این پارک لذت ببرند .

 


بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است،تور لحظه آخری دبی هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ (Mekong) در پالم جمیرا در هتل آنانتارا واقع شده و در آن انواع غذاهای چینی، تایلندی و ویتنامی سرو می شود. طراحی داخلی این رستوران بسیار چشم نواز و شرقی است و حضور در این رستوران و طعم غذاهای شرقی آن شما را برای مدتی به آسیای شرقی برده و می توانید در شهر دبی تجربه شهرهای آسیای شرقی را نیز پیدا کنید. مسافران تور دبی اردیبهشت 95می توانند در فضای بیرون این رستوران نشسته و از چشم انداز برج العرب لذت ببرند.

آدرس:Anantara Hotel Dubai The Palm | Anantara The Palm Dubai ResortDubai 71607, United Arab Emirates

 

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

 

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

 

 

رستوران تایلندی پای تای در هتل دارالمصیف در منطقه مدینه جمیرا واقع شده و از بهترین رستوران های تایلندی دبی می باشد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار بر قایقی تفریحی از میان آبراهی های زیبا عبور و در کنار این رستوران پیاده شد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه تایلندی مثل گوشت گاو و میگو با سس های خامه ای مخصوص و انواع سوپ ها سرو می شود. این رستوران برای 4 سال متوالی برنده بهترین رستوران آسیای جنوب شرقی دبی شده و از اینرو پیشنهاد می شودمسافران تور دبی تعطیلات تابستان 95 حتما به این رستوران خاص و زیبا سر بزنند.

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 

رستوران تایلندی پای تای دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل 5 ستاره لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا (Le Royal Meridien Beach Resort & Spa) از سری هتل های زنجیره ای است که در جمیرا بیچ دبی واقع شده و 504 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، سیستم تهویه، بالکن، مینی بار و ... هستند. مسافران تور دبی تابستان 95می توانند در رستوران "مایا" این هتل که از رستوران های تحسین شده می باشد انواع غذاهای مدرن مکزیکی را امتحان کنند. در این هتل امکانات استخر و ورزش های آبی وجود دارد که برای ریلکسیشن بسیار خوب می باشد. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 3 کیلومتر و تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: Al Sufouh Road, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، ماهی گیری، اتاق بازی، پسپا، ماساژ، موج سواری، حمام ترکی، ورش های آبی، باشگاه کودکان، ساحل، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، نگهداری از کودکان، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، کرایه اتومبیل، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در مکان های عمومی، اینترنت رایگان در اتاق ها. در  از امکانات این هتل استفاده کنید. 

 

 

 

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

اتاق هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

رستوران هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

استخر هتل لی رویال مریدین بیچ ریزورت اند اسپا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

 

 

هتل 4 ستاره رامادا جمیرا در بر دبی، خیابان المینا واقع شده و 252 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون 40 اینچ، چای| قهوه ساز و ... هستند. این هتل رستوران مدیترانه ای و آسیایی دارد که مهمانان تور دبی تعطیلات خرداد 95می توانند از طعم غذاهای دلچسب آنجا لذت ببرند. هتل رامادا جمیرا شاتل رایگان به سمت مراکزخرید و ساحل جمیرا دارد. 

 

آدرس: Al Mina Road, Bur Dubai, Dubai Dubai, United Arab Emirates

 

امکانات هتل رامادا جمیرا دبی

 

استخر سر باز، سونا، اسپا، ماساژ، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، سیستم ایمنی، مغازه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.در تور دبی تابستان 95 از امکانات این هتل استفاده کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی

 

هتل رامادا جمیرا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و... می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند . تور دبی پاییز 94

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .تور دبی آذر 94

 

 


بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.تور دبی پاییز 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دبی مارینا

این شهر که قلب دبی به شمار می آید در خیابان ساحلی جمیرا نیزواقع شده است. دبی مارینا دارای صد هزار سکنه است و از مهمترین شهرها برای محل سکونت است . دبیمارینا طولی به اندازه چهار کیلومتر دارد و دارای سواحل زیبا همراه با قایقرانی و انواع رستورانها و کافه ها در کنار این سواحل زیبا است . دبی مارینا دارای دویست برج مرتفع و آسمانخراش نیز می باشد گردشگران تور دبی می توانند به دیدن این شهر بروند .تور دبی آذر 94

 

 

 


بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .تور دبی پاییز 94

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبیقیمت تور دبیتور دبی آذر94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشد تور دبی آذر 94

 

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند تور دبی آذر 94

 

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

 

 


 

باغ وحش دبی 

 

یکی از مکانهای دیدنی دبی باغ وحش دبی است که هر سال بازدید کنندگان زیادی از داخل و خارج امارات را جذب می کند . این باغ وحش در منطقه جمیرا قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان می باشد . در این باغ وحش نمونه های کمیابی از گربه وحشی عربی و شامپانزه نگهداری می شود . همچنین دویست نوع از پرندگان ماهی ها  پستانداران و خزندگان در این باغ وحش نگهداری می شود. از گونه های عربی این باغ وحش از قبیل مار  راسو و سوسمار غزال بز کوهی  غزال کوچک آفریقایی گوریل گرگ عربی گوسفند مخصوص شمال آفریقا  سیاه گوش  روباه  جوجه تیغی و ... موجود است که گردشگران تور دبی  می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن فرمایند .تور دبی پاییز 94

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ریتز کارلتن دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتن در جمیرا بیچ در کنار مارینا دبی قرار دارد. این هتل دارای 294 اتاق است که اتاق های زیبای آن دارای امکانات حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی با چشم انداز خلیج فارس وجود دارد. در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی مثل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... در نظر گرفته می شود. مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به مال امارات و باشگاه گلف امارات برسند و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر است تور مالزی پاییز 94

 

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.گردشگران تور دبی با اقانت در این هتل می توانند به راحتی از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایند.تور دبی آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتن دبی, هتل های دبی , قیمت هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل کپیتول دبی :

هتل کپیتول(Capitol Hotel) دبی ۴ ستاره در ۵۰۰ متری از اسکله فرز دبی واقع شده است ، کپیتول یک هتل لوکس و ۴ ستاره  است که ۵ دقیقه از مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد.کپیتول ۱۰ دقیقه با اتومبیل از دبی مال فاصله دارد و در فاصله ۳ کیلومتری از ساحل واقع شده است استقبال گرم، محیط نشاط بخش و یک تجربه به یاد ماندنی مواردی هست که اقامتی دلپذیر را برای  گردشگران تور دبی  فراهم می آورد  . ساختمان  اصلی هتل کپیتول یکی از بهترین ساختمان های هتل های ۴ ستاره لوکس در دبی است از اولین خوش آمد گویی به هتل تا آخرین لحضه پایان سفر مسافران تور دبی ، امکانات و خدمات هتل برای  راحتی، بهره وری و رضایت شما تضمین میشود.تور دبی پاییز 94

 

امکانات هتل کپیتول دبی :

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، اینترنت پر سرعت،سیستم تهویه‌ی مطبوع، صندوق امانات،آسانسور رستوران های متعدد ،بوتیک، مرکز کاری و تجاری مجهزی با منشی و اینترنت (با پرداخت هزینه‌ی اضافی) در اختیار مهمانان کاری و خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‏شویی،پارکینگ با پرداخت هزینه‏‏ی اضافی ارائه می‏شود بخشی در لابی هتل برای معرفی و ارائه خدمات تور های داخلی دبی مانند تور های گردشگری داخل شهر، تورهای بیابان‏گردی (سافاری)، بازی‏های گلف و تنیس برای مهمانان در نظر گرفته شده که برای مهمانان تور دبی خدمات کرایه اتومبیل را هم انجام می دهد .تور دبی پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کپیتول دبی, هتل های دبی , قیمت هتل های دبی , نرخ ویژه هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری دبی

 

مدرسه الاحمدیه یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراکز علمی تاریخی و در حقیقت اولین مدرسه خصوصی شهر دبی است که امروزه تحت نام موزه فرهنگ و هنر دبی اداره می‌شود.ساخت این مدرسه در سال ۱۹۱۲ بوسیله «شیخ احمدبن دلموک» که یکی از تجار ثروتمند مروارید بوده، آغاز شده و پس از مرگ وی بوسیله پسرش شیخ محمد ادامه یافت.به دلیل اهمیت این مدرسه، دولت امارت دبی برنامه‌ای برای مرمت و نگهداری این اثر برای بازدید مسافران تور دبی در دست اقدام دارد. همینطور در سال ۲۰۰۰ با تبدیل این مدرسه به موزه، بوسیله حاکم دبی رسما افتتاح گردید.اين خانه در انتهاي فضاي گسترده‌ي سرسبزي با تاب و سرسره براي تفریح کودکان در تور دبی واقع شده است.در طرف مقابل جاده‌ي قلعه الحسن کلبه قرار دارد که موزه شهر را در خود جاي داده و داراي مجموعه‌ي محدودي از سلاح‌ها مي‌باشد. هزينه‌ي ورودي 2 درهم به صورت انفرادي و 4 درهم براي خانواده‌ها در تور لحظه آخری دبی است.

 

 

تاج محل دبی قرار است توسط یکی از شرکت های معماری در امارات عمارتی مانند تاج محل که یکی از بناهای تاریخی هند است در دبی ساخته شود. این بنا که از تاج محل هند بزرگتر است مسلما به یکی از مهمترین دیدنی های تور دبی تبدیل خواهد شد.رئیس این شرکت سلیم الموسی گفت قرار است این بنا تاج عربی نامیده شود و همانند تاج محل هند اما چندین برابر بزرگتر از آن خواهد بود. به یقین آپارتمان ها و مراکز خرید در این مجموعه بنا خواهند شد و کل بنا به وسیله باغهایی که به سبک مغول ساخته می شوند احاطه خواهد شد و مورد بازدید گردشگران تور دبی قرار خواهد گرفت.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره دبی

 

هتل سوفیتل دبی، واقع در ساحل جمیرا هتل یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی شهر فاصله دارد و به خلیج فارس مشرف بوده و رستورانهای عالی، سونا و امکانات ورزشی خود را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.اتاقها بزرگ بوده و به اثاثیه هنری، بالکن اختصاصی، تلویزیون LCDو حمام با محوطه دوش مجزا مجهز میباشند.رستوران Rococo به سرو خوراکهای ایتالیایی مختلف میپردازد. میهمانان تور دبی پاییز 94 میتوانند از پاستاهای خانگی و نوشیدنی های متنوع لذت ببرند.ظرف 7 دقیقه سواره میتوان به مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد جبل علی دست یافت. پارکینگ رایگان در اختیار علاقه مندان تور دبی قرار دارد.

امکانات هتل برای گردشگران تور دبی شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، سونا، استخر روباز، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... می باشد.

 

 

 

 

هتل پنج ستاره مدیا روتانا دبی  یکی از هتل 5 ستاره و مجلل شهر است که در بخش بر دبی و در فاصله اندکی از اینترنت سیتی و شهر رسانه دبی قرار گرفته است . هتل مدیا روتانا دبی با امکاناتی عالی و درجه یک از میهمانان تور دبی پذیرایی کرده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد .این هتل به تعداد زیادی از جاذبه های توریستی شهر هم با ترانسفر رایگان هتل و هم با وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. در چند قدمی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. فروشگاه های زیادی در این هتل در نظر گرفته شده است. در این هتل یک صرافی و اتاق جلسه برای دسترسی میهمانان تور دبی وجود دارد.اتاقهای هتل مدیا روتانا دبی مشتمل بر 441 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ،وی آی پی ، پاک و بدون دخانیات ، ضد صدا ، سوئیت و سوئیت ماه عسل می باشد . کلیه اتاق ها مجهز به بالکن بوده و برای تمامی گردشگران تور دبی  رضایت بخش هستند . فضای بزرگ اتاقها ، تخت و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز ، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... همه و همه دست به دست هم داده تا اقامتی آرامش بخش را برای میهمانان تور دبی این هتل 5 ستاره ایجاد نمایند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

 هتل 4 ستاره  و محبوب لوتوس بوتیک دبی در منطقه پر رفت و آمد دیره از فاصله کوتاهی تا فرودگاه و مرکز شهر دبی قرار گرفته است.هتل لوتوس دبی در مجموع دارای 80 اتاق و سوئیت مدرن بوده که هریک بزرگ، راحت و مشرف به چشم اندازی از شهر میباشند.هتل همچنین با داشتن بزرگترین اتاق میهمان تور دبی در کل شهر با متوسط بزرگی 47 متر مربع به خود میبالد.میهمانان تور دبی میتوانند به دلخواه خود در یکی از 3 رستوران هتل به صرف انواع خوراکهای کشورهای خاور دور و جنوب آسیا بپردازند. کافی شاپ شبانه روزی نیز انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر بام با دمای کنترل شده، ایوان آفتاب، ورزشگاه پیشرفته و مرکز سلامتی ارائه دهنده انواع معالجات و ماساژها اشاره کرد.هتل وسایل ایاب و ذهاب قابل تمجیدی را به فرودگاه شهر دبی، ساحل Mamzar و بازارهای متعدد شهر در اختیار علاقه مندان تور دبی آبان 94 قرار داده است.

 

 

 

هتل نووتل البرشا دبی مشرف بر خیابان مهم و شناخته شده شیخ زاید بوده و از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی آسانی به تمام مراکز مهم تجاری و جاذبه های تفریحی دبی را ارائه می کند. هتل چهار ستاره نووتل البرشا، در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی واقع شده و از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) ,  پیست اسکی دبی ,  ساحل جمیرا، بازار شهر (Souk Madinat)، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی در دبی نیز فاصله اندکی دارد و این مزیت خوبی برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 41 طبقه , 465 اتاق و سوئیت، 5 رستوران و بار، مرکز سلامت و تناسب اندام، اسپا، باشگاه کودکان و پارکینگ اختصاصی است. از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا برای گردشگران تور دبی می توان به استخر آب گرم در فضای باز، استخر طبیعی، اتاق بخار، سونا، خدمات ماساژ، اسکی، سالن آرایش مو، وای فای، بوتیک، فروشگاه روزنامه، خشکشویی، صرافی و... اشاره کرد. 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

 هتل آپارتمان 4 ستاره فلورا پارک دیلوکس در کنار سیتی سنتر دیره قرار دارد و 118 آپارتمان مدرن و لوکس در خور دبی ارائه میدهد. آپارتمان ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، آشپزخانه ی مجهز به مایکرویو و یخچال است و همگی دارای بالکن می باشند. در رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، عربی و آسیایی سرو می شود که مسافران تور دبی 94می توانند از طعم آن ها لذت ببرند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی با مترو 15 دقیقه و تا دبی مال و برج خلیفه 11 کیلومتر است. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی فاصله هتل تا تا ایستگاه متروی سیتی سنتر دیره 200 متر است و تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: Port Saeed, next to Deira city center, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(ب هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، خشکشویی، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، مرکز بیزنس، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

تاق هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

استخر هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی

رستوران هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان فلورا پارک دیلوکس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل دی میدان دبی


هتل 5 ستاره دی میدان اولین هتل 5 ستاره جهان است که در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد. این هتل 284 اتاق ارائه می دهد که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند و مجهز به امکانات وای فای رایگان، تلویزیون و .. هستند. همه اتاق ها بالکن خصوصی دارند که رو به زمین اسب سواری می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی هندی، چینی، تایلندی، ژاپنی و .. سرو می شود که مسافران تور دبی 94می توانند از طعم غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است. 

آدرس: The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

 

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

 

رستوران هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

استخر هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

اتاق هتل دی میدان دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی میدان دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا تور دبی در منطقه جمیرا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی واقع شده است. این هتل در سال 2000 احداث شده است. هتل مجموعا 389 اتاق دارد. هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد. در هتل یک صرافی در نظر گرفته شده است. یک اتاق جلسه مجهز در این هتل در دسترس میهمانان تور دبی وجود دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی ویژه مسافران تور دبی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ویژه مسافران تور دبی، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.

 

 

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر لابی هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر رستوران هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر استخر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر هتل هیلتون جمیرا دبی

تصویر اتاق هتل هیلتون جمیرا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون جمیرا دبی,هتل های خوب دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا تور دبی در ۱ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 275 اتاق و سوییت دارد. در این هتل یک اتاق جلسه مجهز برای دسترسی میهمانان تور دبی وجود دارد. پارکینگ و گاراژ نیز در این هتل برای میهمانان فراهم می باشد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیس و دهکده‌ی ایرلندی در فاصله چند دقیقه ای از هتل مسافران تور دبی قرار گرفته است. منطقه دیره با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، سالن کنفرانس ویژه مسافران تور دبی، امکانات ضیافت، آسانسور، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، خدمات نگهداری از اطفال، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، سرویس کرایه اتومبیل ویژه مسافران تور دبی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر لابی هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر سالن ضیافت هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر استخر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر هتل ال بوستان روتانا دبی

تصویر اتاق هتل ال بوستان روتانا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال بوستان روتانا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در سال 1999 تاسیس شده و دارای 3 ساختمان است. فاصله هتل تا باشگاه گلف 10 دقیقه پیاده روی و تا برج خلیفه 20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل مجلل با ارائه بهترین امکانات اقامتی خوش و رویایی را به مسافران تور دبی هدیه می دهد. هتل وان اند اونلی رویال میراژ از 455 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( بنا به درخواست میهمانان ) و ... می باشد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند.

از امکانات هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، 7 اتاق جلسه، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، تراس پشت بام، باغ، کتابخانه و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل از 188 اتاق شیک و مدرن تشکیل شده است. از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی این هتل از امتیاز مناسبی برخوردار است از این رو توجه بسیاری از مسافران تور دبی را به خود جلب می کند. هتل گیت وی تا مترو  5 دقیقه رانندگی فاصله دارد و از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی قرار دارد.  در تمامی بخش های هتل وای فای رایگان وجود دارد. همچنین هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد.  مسافران تور دبی می توانند اقامتی لوکس و مجلل را در این هتل تجربه نمایند .

از امکانات هتل گیت وی دبی می توان به استخر رو باز، ماساژ، سونا، حمام ترکی، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گیت وی دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 5 ستاره مونپیک دبی در منطقه دیره و روبروی بیمارستان آمریکایی ها بنا شده است. این هتل تور دبی در مجموع از 216 اتاق تشکیل شده است. دو فروشگاه بزرگ Wafi City و Lamcy در انتهای خیابان شیخ زاید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه تجاری آزاد جبل علی 25 دقیقه به صورت سواره از این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع شده است. همچنین این هتل تور دبی برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان است.

_مونپیک_دبی_1.jpg

_مونپیک_دبی_2.jpg

امکانات هتل مونپیک دبی برای مسافران تور دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، استخر روباز، سونا، ماساژ، جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی، دارت، بیلیارد، میز تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، کرایه اتومبیل، تهویه، گرمایش، صرافی، فروشگاه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاه و...

_مونپیک_دبی_3.jpg

_مونپیک_دبی_4.jpg

_مونپیک_دبی_5.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مونپیک دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 هتل اوبروی دبی

 هتل اوبروی دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید در منطقه برج واقع شده است. فاصله این هتل تا دبی 5 دقیقه رانندگی می باشد و فرودگاه بین المللی دبی نیز در 18 کیلومتری این هتل است. هتل اوبرای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه را به میهمانان تور دبی هدیه می دهد. این هتل دارای 252 اتاق بسیار شیک و تمیز می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار، امکانات تهیه چای/قهوه می باشند و دارای بالکن یا پنجره های بزرگ قدی هستند که زیبایی اتاق ها را دو چندان کرده است. هتل اوبروی دارای آبگرم نیز می باشد که هزینه دارد و در آن انواع خدمات ماساژ ارائه می شود و کلاس یوگا نیز بنا به درخواست مسافران تور دبی برگزار می شود.

از امکانات هتل اوبروی دبی می توان به باشگاه، مرکز بیزنس، 3 رستوران، وای فای رایگان، کلاس یوگا، ماساژ، صبحانه رایگان ، روم سرویس و ... برای میهمانان تور دبی اشاره نمود.

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل اوبروی دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل 3 ستاره میفر در منطقه دیره و خیابان الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 132 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی ایستگاه های مترو و مراکز خرید دبی واقع شده است. همچنین هتل به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک نزدیک می باشد. در این هتل تور دبی استخر روی بام هتل قرار گرفته است.

_میفر_دبی_1.jpg

_میفر_دبی_2.jpg

امکانات هتل میفر دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس پرسرعت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، تهویه، گرمایش، سرویس رایگان به مراکز خرید و دریا، مینی بار، ماهواره و... برای میهمانان تور دبی می باشد

 

_میفر_دبی_3.jpg

_میفر_دبی_4.jpg

_میفر_دبی_5.png

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل میفر دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد